19 Haziran 2016 Pazar

Sleek Matte Me | Birthday Suit


Selam, İngiltere'nin sevilen kozmetik markalarından Sleek sonunda ülkemize geldi. Şuan sadece seçili Gratis mağazalarında satışa sunulmuş. Buraya tıklayarak satışa sunulan şubelere bakabilirsiniz.


Sleek markasının ilgimi çeken ürünleri; Matte Me ruj serisi, far paletleri, kontur ve aydınlatıcı paletleri. Matte Me ruj serisi oldukça popüler olduğu için Birthday Suit rengi karaborsa olacak gibi gözüküyor. Bulmuşken hemen satın aldım. Fiyatı 30TL. Umarım bayram indirimine dahil olur, muhteşem far paletlerini indirimli satın alabiliriz :)


Gelelim meşhur Birthday Suit rengine,

İçerisinde pembelik, kahvelik barındıran nude tonlarında bir renk. Sürüldüğünde ıslak yapıda olduğundan kolayca uygulanıyor. Yaklaşık olarak sabitlenme süresi bir dakika. Sürdükten sonra dudakları birbirine değdirmeden kurumasını beklemek gerekiyor. Dudaklarımı kapattığımda sabitlenmediği için çizgilere dolma ve iç kısımlarda bozulma yapıyor. Sabitlendikten sonra tamamen matlaşıyor. Rengini ve dudakta duruşunu çok sevdiğimi söylemeden edemeyeceğim.


Matlığı Pastel Daylong Lipcolor serisine benziyor. Pastel likit mat rujlarıyla karşılaştırdığımda Sleek Matte Me serisinin dudakları daha fazla kurutttuğunu gözlemledim. Dudaklarıma peeling yapıp üzerine etkili bir lipbalm uyguladığımda( lipbalm tercihim Blistex medplus )  pürüzsüz mat görünüyor. Kalıcılık bakımından Pastel likit mat serisinin daha kalıcı olduğunu söyleyebilirim. Bir şey yemeyip içmedikçe kalıcı, ama yemekten sonra tazelemek şart. 





Ruju alma sebeplerime gelecek olursak,

Dünyaca ünlü bir marka ülkemize gelmiş en popüler rujunu bulmuşken almayacak mıydım? Kaçırır mıyım hemen aldım!
Muhteşem rengine aşık oldum. 
Mat rujlar sizce de çok güzel değil mi? 

Alınmalı mı? Alınmamalı mı?

Kişisel fikirlerimi paylaşmam gerekirse indirimsiz 30TL vermeye değmez. Benim gibi rengine aşık olup almak istiyorsanız indirime girmesini beklemenizi tavsiye ederim. Matte Me serisinden beğendiğim diğer renkleri indirimde almayı düşünüyorum. 



Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.



BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder