26 Mayıs 2016 Perşembe

Rival De Loop Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici


Selam! Yakın bir zamanda keşfettiğim çift fazla göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. Rival de Loop, Rossmann mağazalarında satılan bir alman markası. Genel olarak Rival de loop ürünlerini çok seviyorum. Uygun fiyatlı ve güzel ürünleri mevcut. Ayrıca Rival de Loop cruelty free bir marka. Bilmeyenler için açıklayayım, cruelty free markalar hayvanlar üzerinde test yapmıyor. 


Çift fazlı makyaj temizleme suyu arayışında olduğum bir gün denk gelip deneme amaçlı aldığım bir ürün. Sadece deneme amaçlı aldığım için pek fazla beklentim yoktu. Ürün tamamen beni yanılttı, ilk kullandığım andan itibaren çok sevdim. Pamuğa yeteri miktarda döktükten sonra birkaç saniye gözümde bekletiyorum ve nazikçe siliyorum. Göz makyajımı hızlıca çıkarıyor. Benim gözlerimi yakmıyor ama kız kardeşim Esra'nın gözlerini yakmış. Sanırım göz hassasiyetine bağlı bir durum yada gözünün içine kaçırmış olabilir. 


Fiyat performans açısından tekrar alacağım bir ürün. 100ml ürünün fiyatı 6.90TL. Büyük boyu mevcutmu bilmiyorum. Küçük boy olması taşıma kolaylığı sağlayacaktır. Merak ettiğiniz Rival de loop ürünleri varsa yorum yazmayı unutmayın. Deneyip blogumda inceleme yazısını yazabilirim.

Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.


BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder