3 Mayıs 2016 Salı

Onyuzmilyonoje Bursa Blogger Şenliği Sponsorları



Merhaba, Bir önceki yazımda Onyuzmilyonoje Bursa Blogger Şenliği organizasyonumuzdan bahsetmiştim. Etkinlikte neler yaptığımızı merak ediyorsanız buraya tıklayarak yazımı okuyabilirsiniz.



Gelelim bu güzel etkinliğin sponsorlarına. Thalia Kozmetik' ten Funda Hanım organizasyona katılarak bize sunum yapmıştı. Ardından saç tiplerimize uygun olarak hazırlanmış set hediye etmişti. Bana yağlı saçlar için uygun olan karahindiba özü içeren set verildi. Şampuanımı kullanmaya başladım yakında yazısını yazacağım. Set içerisinde şampuan, vücut şampuanı, sabun ve lif bulunuyor. Thalia Kozmetik ve Funda Hanım'a bu güzel set için çok teşekkür ediyorum.



Esra Hanım'ın sunumuyla Skincode ve Uriage markalarını tanıma fırsatı bulmuştuk. Sunum sonrası Skincode ürünlerini çok merak ettiğimi söylemeliyim. Bize hediye ettikleri ürünleri çok merak ettiğim için hemen kullanmaya başladım. Güzel sunumu için Esra Hanım'a ve mükemmel hediyeleri için Skincode'a çok teşekkür ediyorum.


Esra Hanım'ın sunumunu yaptığı diğer marka olan Uriage bizlere termal su hediye etti. Termal suların kullanım alanları oldukça geniş. Blog yazımda detaylı olarak kullanım alanlarından bahsedeceğim. 


Farmasi Kozmetik'te etkinliğe katılarak sunum yaptı. Farmasi'yi daha yakından tanıma imkanı bulduk. Bizlere salatalıklı nem maskesi, eyeliner ve hızlı kuruyan öne hediye ettiler. Farmasi'ye hediyeler için teşekkür ediyorum.


Elite Kozmetik ve Catherine Arley Kozmetik bize bir çanta dolusu makyaj malzemesi göndermiş. Çantanın içerisinde 5'li far paleti, concealer, likit mat ruj, kaş maskarası, eyeliner, maskara ve pudra bulunuyor. Güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum.


Watsons bize güzel bir paket göndemiş. Paketin içerisinden çıkan ürünlere bayıldım. Almayı düşündüğüm ürünler çıkınca çok çok sevindim. Watsons Mağazalarına çok teşekkür ediyorum.


Forte İletişim bizlere Le Petit Marseiliais beyaz şeftali ve nektarin duş jelini göndermiş. Çok teşekkür ediyorum.


Otacı doğal bitkisel ürünleriyle bizimleydi. Naturway ıhlamurlu ballı bitkisel şampuanını denemek için sabırsızlanıyorum. Ayrıca limonlu zeytinyağlı doğal sabun, pastil ve birsürü tester göndermişler. Etkinlik günü hasta olduğum için pastil çok işime yaradı. Otacı'ya çok teşekkür ediyorum.



İnstadudak dudak dolgunlaştırıcı aparat ve Fixliner eyeliner çekme aparatı göndermiş. Dudaklarımın dolgunluğundan memnunum ama yine de deneyeceğim. Eyeliner çekme aparatı özel günlerde çok işime yarayacak. İnstadudak ve Fixliner markalarına çok teşekkür ederim.



Ekoz Kozmetik vanilyalı oda kokusu göndermiş. Vanilya kokusuna bayılırım. Evim mis gibi kokacak. Çok teşekkür ediyorum.


Beray Kozmetik ' in hediyeleri sayesinde solenne markasını tanıma fırsatı buldum. Ayak ve topuk kremi, susuz manikür seti ve oje kurutucu sprey göndermişler. En kısa zamanda deneyeceğim çok teşekkür ediyorum.


Mediwell markası da bizimleydi. Meyveli dudak bakım kremleri ve manikür seti göndemişler. Her mevsim lipbalm kullandığım için dudak bakım kremleri işime yarayacak. Manikür setini ise seyahatlerde yanımdan ayırmayacağım. Mediwell markasına çok teşekkür ediyorum.



Ojelik bize çok tatlı stickerlar göndermiş. Nail art malzemeleri için Ojelik instagram sayfasına bakabilirsiniz. 



Mrandmrspopcorn bize karamelli popcorn göndermiş. Mrandmrspopcorn markası patlamış mısır sevenlerin çok hoşuna gidecek. Leziz patlamış mısırlar için çok teşekkür ederim.


Ogobongo çok sevimli çorap göndermiş. Rengarek desenli çoraplarıma bayıldım çok teşekkür ederim. 


Etkinliğimize özel kupayı kullandığımda o günü hatırlayacağım. Fruit Flowers çok teşekkür ederim. Özlem Sabun etkinliğimiz için altın renkli güller göndermiş. Mis kokulu güller için teşekkür ederim.




Onyuzmilyonoje etkinliğimizin tüm sponsorlarına çok teşekkür ederim. Tekrar görüşmek üzere.



#onyuzmilyonoje
#bursabloggersenligi
#bloggerlarcrowneplazada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder