8 Mayıs 2016 Pazar

Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici


Selam kızlar! Watsons indiriminde Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendiricini 9.90tl'ye düştüğünü görünce satın aldım. Aslında pembe greyfurtlu olanı almak için gitmiştim ama son anda vazgeçip turuncu amblajlı nemlendiricisini denemeye karar verdim. 

Kullanmaya başladığımda açıkcası sivilcelenme yapar mı diye korktum. Yüzümde dönemsel birkaç minik sivilcem vardı. Düzenli olarak sabah akşam kullanmaya başladım. Sivilcelenme yapacak diye korkarken farkettim ki yüzümdeki minik sivilcelerin yok olduğunu gördüm. Şaşırdım gerçekten!


Sivilceler üzerinde gerçekten etkili olduğunu gözlemledim. Kullanmaya başladığımda yüzümde bulunan birkaç minik sivilce yok oldu ve kullandığım süre boyunca yeni sivilce çıkmadı. Şunu belirtmem gerekiyor; Cilt tipim karma, hassas bir cilde sahip değilim ve kolay kolay yüzümde sivilce çıkmaz. Her cilt tipinde farklı sonuçlar verebilir. Ayrıca tek başına sivilceler için yeterli olacağını düşünmüyorum. Benim için önemli olan sivilcelerin fazlalaşmasıydı ve korktuğum olmadı.

İnstagramda bir post paylaştım ve takipçilerimden Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici hakkında ne düşündüklerini sordum. Birkaç kişi dışında çoğunluğun bu nemlendiriciyi çok beğendiğini gördüm. Ve gönül rahatlığıyla kullanmaya devam ettim. 


Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendirici temiz ve yumuşacık bir cilt vaad ediyor. Nemlendiriyor, pürüzsüzleştiriyor ve gözenekleri tıkamıyor. Sivilcelere karşı etkili patentli MicroClear teknolojisi içeriyor. Sivilcelerin azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Tüp içerisinde 50ml ürün bulunuyor. Tüp içerisinde olması benim için avantaj, hijyenik ve makyaj çantamda taşıyabiliyorum.

Yağlı ve karma ciltler için uygun. Yağ içermediği için sivilce oluşumuna neden olmuyor. Nemlendirmesi yağlı ve karma cilt için yeterli. Kuru cilt tipine sahipseniz önermiyorum. Yeteri kadar nemlendirmeyeceği için yüzünüzde kuruluk ve pullanma olabilir. Makyaj altında kullandığımda extra yağlanma veya parlama yapmadı.

Neutrogena Visibly Clear Yağsız Nemlendiriciyi çok beğendim. Bitirince tekrar satın alacağım. İndirimde 9.90TL'ye satın alabilirsiniz. 




Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder