3 Nisan 2016 Pazar

Avon Nutra Effects Micellar Temizleme Suyu


Selam! Bugün Avon nutra effects micellar temizleme suyundan bahsedeceğim. Öncelikle micellar temizleme sularını çok sevdiğimi belirtmek istiyorum. Favorim olan Garnier micellar temizleme suyu yazımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz.



Avon Nutra Effects serisi paraben içermiyor. Avon micellar suyu tercih etmemdeki öncelikli sebep paraben ve sabun içermemesi oldu. İlk olarak bu ürünü göz makyajımı temizlemek için kullandım ve gözlerim çok yandı. Kız kardeşim Esra'nında gözlerini yakıyor. Artık bu ürünü göz makyajımı temizlemek için kullanmıyorum. 



Yalnızca ten makyajımı Avon micellar su ile temizliyorum. Ten makyajını temizlemede çok başarılı. Ten makyajımı temizledikten sonra derinlemesine temizlenmiş hissettiriyor. Yıkama ihtiyacı hissettirmiyor fakat ben alışkanlığım gereği yüz yıkama jeli kullanıyorum.

Fiyatı her ay değişiyor. Ben üçlü set olarak ( Nutra Effect temizleme suyu + Gündüz kremi + Gece kremi ) 25 TL ' ye satın aldım. 


Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.


BüşraYondemir



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder