4 Mart 2016 Cuma

Watsons İndirim Alışverişi | Kadınlar Günü İndirimi |


Selam kızlar! Kadınlar günü indirimi başladı. Hepimiz listelerimizi oluşturup indirim çılgınlığına koştuk. Tabi ki listelerimize sadık kalamadık. 

İndirimde aradığım ürünleri stoklarda bulamıyordum. Testerlar bile mahvolmuş halde oluyor. Neyse ki bugün aradığım ürünlerden bazılarını bulduğum gibi attım sepete. İhtiyaç olmayan ürünleri almamak için direndim resmen. Sadece ihtiyacım olan ürünleri alıp çıktım Watsons'tan. Tabi kendime ihtiyaç dışı bir ruj aldım. Ruja hangimiz hayır diyebiliriz ki :) Gelelim alışverişimin detaylarına;



Pure Beauty bb kremi ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz :) İndirim olur da ben en sevdiğim bb kremi kaçırırmıyım. Pure Beauty bb kremin tek rengi mevcut. Yanlızca beyaz tenlilere uygun olduğunu düşünüyorum. Gri tonlu bir bb krem. Aydınlık, doğal ve sağlıklı bir duruşu var. Karma cilt tipimde herhangi bir sorunla karşılaşmadım. 



Rimmel London Match Perfection 2 in 1 Concealer & Highlighter
Çok uzun zamandır almak istediğim kapatıcıydı. Her Watsons'a gittiğimde aman indirimde alırım diyordum ama indirim zamanı asla stoklarda bulamıyordum. Bu sefer zafer benim :) İndirimli olarak Esra'yla kendime aldım. Kendime 010 İvory, Esra'ya 030 Classic Beige rengini aldım. Hemen deneyip yorumlarımı instagram hesabımda ve blogumda paylaşacağım.



Rimmel London Wake Me Up maskara
Maskaraya ihtiyacım vardı. Daha önce denemediğim bir maskara deneyip yorumlamak istedim. Umarım memnun kalırım  :)



Rimmel London Scandal Eyes Gel Eyeliner
Esra gel eyeliner kullanmaya başladı. Sürekli benden eyelinerimi evde birakmamı istiyordu. Sonunda Esra'nında gel eyelineri oldu :)

Watsons pamuk
En çabuk biten şey pamuk! Nerdeyse her gidişimizde pamuk alıyoruz. Watsons'un pamuğunu daha önce kullanmıştım. Kalın yuvarlar bir yapısı var.





Maybelline Color Sensational 755 Toested Brown 
MAybelline Color Sensational ruj serisine bayılıyorum. Yapıları kokuları muhteşem. Satin yapılı kahve gülkurusu bir renk. Swatchlayıp instagram hesabımda paylaşacağım.



Rimmel London Finishing Touch Ultra Shine Top Coat

Top Coat ihtiyacım vardı. Görkem Karman'da görüp almaya karar verdim. Yalnız birkaç çeşidi vardı umarım doğru almışımdır :)

Rimmel London Nail Rescue 14 günde tırnak güçlendirici
Kuzenimin tavsiyesi üzerine denemeye karar verdim. Kullanımı şu şekilde; İlk hafta birinci gün bir kat sürülüyor. İkinci gün ikinci kat sürülüyor ve 7 gün bekletip temizleniyor. İkinci hafta aynı şekilde tekrarlanıyor. Umarım vaad ettiği gibi tırnaklarımı güçlendirir. Bu ürünle ilgili yorumlarımı blogumda paylaşacağım.

Benim indirim alışverişim bu şekilde. İhtiyaç dışına çıkmama kararımı kısmen uygulamış oldum. Gratis indiriminden birşeyler almayı düşünmüyorum. İndirim bitmeden Rossmann'a gidebilirsem birşeyler alacağım. Watsons indirimi 03-08 Mart tarihleri arasında geçerlidir.

Ürünlerin fiyatlarına alışveriş fişinden bakabilirsiniz.





Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.


BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder