5 Mart 2016 Cumartesi

Rossmann İndirim Alışverişi|Kadınlar Günü İndirimi|


Selam kızlar! Kadınlar günü indirim alışverişime Rossmann'la devam ediyorum. Sadece ihtiyacım olan ürünleri aldim. Birkaç istisnayi saymazsak :)
İndirimli ürünleri görünce kendimi tutamayip saçma sapan ürünler alıyordum. Bu indirimde kendimi kontrol altina alabildiğim için mutluyum!
Rossmann'dan yüzde 40 indirimle neler aldım inceleyelim;



Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Çok severek kullandığım bir ürün olduğu için kaçırmak istemedim. Göz makyajimi temizlerken yağlı his birakan ürünleri kullanmayı sevmiyorum. Yorgun olduğum zamanlarda Garnier makyaj temizleme suyu daha pratik oluyor.

Garnier Arındırıcı ve Sıkılaştırıcı Tonik
Gözeneklerime takmış durumdayım. Kullandiğim tonik bitmek üzere olduğu için hemen indirimli bir ürün aldım. Daha önce denemedim, umarım memnun kalırım.

Rival de Loop Yüz Yıkama Jeli
Daha önce denemiştim ve memnun kalmıştım. İndirimli fiyatı çok uygun olduğu için tekrar aldim. Yapısından bahsedecek olursam; Yoğun bir yapısı var. Ferah bir his vermiyor ama yüzümün temizlendiğini hissedebiliyorum. Yüzümdeki yağlanmayı ve makyaj kalıntılarını başarılı bir şekilde temizliyor. Temizlerken kurutma yapmıyor bu yönünü sevdim. Uygun fiyata alabileceğim bir yüz yıkama jeli. Cilt tipimin karma olduğunu bir kez daha hatırlatayım.



Rival de Loop Young XXL Rose Eyeshadow
Sırf renklerinden dolayı kalbimi çaldı :) İçerisinde pembe-gülkurusu tonlarında mat ve ışıltılı farlar bulunuyor. Kullandıktan sonra detaylı incelemesini yapacağım.

Rival de Loop Illumunating Primer
Bu ürünün ne işe yaradığı hakkında en ufak bilgim yok. Tester bulunmuyordu sırf merakımdan satın aldım. Üzerinde primer yazıyor ama standında fiyat etiketinde aydınlatıcı kapatıcı yazıyordu. Satış danışmanına ürünün ne işe yaradığını sordum. Göz çevresini aydınlatmak için kullanıldığını söyledi. Eve geldiğimde baktım ki içerisinde yoğun şekilde altın sarısı simler bulunuyor. Bu kadar simli bir kapatıcı olamaz. Bir şekilde değerlendireceğim artık. Göz kapağıma uygulandığında belki simler göze batmaz diye umuyorum. Denedikten sonra yazısını mutlaka yazacağım.

Benim Rossmann alışverişim bu şekildeydi. 04-08 Mart tarihleri arasında indirim devam ediyor. Ürünlerin fiyatlarına alışveriş fişinden bakabilirsiniz.


Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.



BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder