6 Mart 2016 Pazar

Note Mattemoist 404 Jolly


Selam kızlar,
Bugün Note Mattemoist serisinden 404 Jolly isimli rujdan bahsedeceğim. Note mattemoist likit mat ruj serisi olsa da bu ruj bence tam mat değil. Kadifemsi yapıya sahip. Yapısı diğer likit mat rujlara benzemiyor. Likit mat rujlar bir süre sonra matlaşır ve dudaklara zımba gibi yapışır. Note Mattemoist likit mat rujları bu yapıya sahip değil. Uygulandıktan sonra yarı mat - kadifemsi bir hale geliyor ama sabitlenmiyor. Yani birşeyler yiyip içtiğinizde veya elinizle dokunduğunuzda bulaşabiliyor. Kalıcılığı birşeyler yemediğiniz sürece güzel. Tamamen sabitlenmediği için yemek yedikten sonra tazelemek gerekiyor. Dudaklarımı kurutmamasını çok sevdim. 



Rengi, dokusu, duruşu mükemmel. Fırçasından da  bahsetmek istiyorum. Ben likit rujları dudak kalemleri olmadan kullanamazdım. Fakat bu rujun fırçası kalem kullanmadan düzgünce sürmemi sağlıyor. Bu benim için büyük artı. Tazeleyeceğim zaman kolaylık sağlıyor. İndirim zamanı serideki diğer renklere de bakacağım. İndirimli fiyatı 12tl. 



Dudağımda duruşu bu şekilde

Siz Note Mattemoist serisindeki rujları sevdiniz mi? Ayrıca bana tavsiye edebileceğiniz renkleri varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.



Beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!
İnstagram | Facebook | Twitter | @makyajkadini
Snapchat | @busrayondemir


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.



BüşraYondemir

4 yorum: