12 Şubat 2016 Cuma

Pure Beauty CC Krem | Pink Flower Complex


Selam! Bugün seveni çok olduğu kadar sevmeyeni de çok olan bir üründen bahsedeceğim. Pure Beauty markasının bb kremini çok sevdiğim için cc kremini de denemek istedim.

Sizce ben seven tarafta mıyım yoksa sevmeyen tarafta mı?

İlk önce cc krem kavramından bahsetmek istiyorum. CC kremin (Color Corrector) açılımı renk düzenleyici. 



Pure Beauty CC Kremden bahsedecek olursam;

Pure Beauty cc krem paraben, Linolin ve alkol içermiyor. Güneşin zararlı ışınlarından koruyucu SPF30 içeriyor. Ivory ve Natural olmak üzere iki rengi mevcut. Bendeki rengi ivory. Cilt tonunu eşitliyor, lekelerin görünümünü azaltıyor. Kapatıcılığı düşük bir ürün fondoten veya bb kremlerin kapatılığını beklememek gerekir. 



İçerisinde minik minik simler bulunuyor. Yüze uygulandığında simler göze çok batmıyor. Güneş ışığında minik ışıltıları görebilirsiniz. Açıkçası içerisindeki simler beni rahatsız etmedi. Cilde sağlıklı bir ışıltı katıyor. Aydınlık ve ıslak bir bitiş sağlıyor. Nemlendirici özelliğe sahip. Kuru ve normal cilt tipleri için uygun. Benim gibi karma cilde sahipseniz pudra ile sabitlemeniz gerekiyor. Ürün T bölgemde parlama yapıyor. Yağlı ciltlilere öneremeyeceğim bir ürün. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Pure Beauty cc kremi kullanan arkadaşlarımın bir kısmı sivilcelenme problemi yaşadığını belirtti. Bende herhangi bir sorun veya sivilcelenmeye sebep olmadı. Cilt tipinize ve hassasiyetinize göre değişiklik gösterebilir.



Pure Beauty cc krem cilt tonunu düzenlemeyi, pürüzsüz ve lekesiz bir görünüm kazanmasını vaad ediyor. Uzun süreli kullanımda vaadlerini yerine getirip getirmediğini mutlaka paylaşacağım. Ben Pure Beauty cc kremi genel olarak sevdim. Tek sevmediğim yönü karma cilt tipimde parlama yapması. Parlama yapmasını göz ardı edebilirim çünkü verdiği aydınlık ve sağlıklı görünümü çok sevdim. Ürünün fiyatı 29 TL. Watsons indiminde 15 TL ' ye satın aldım. Ürünü denemek isterseniz indirimleri kaçırmayın.

Siz Pure Beauty CC krem hakkında ne düşünüyorsunuz ? 



Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder