29 Şubat 2016 Pazartesi

Nostalji | Sihirli Ruj


Selam kızlar nasılsınız? İyisinizdir umarım. İyi değilseniz bile bu yazımını okuduktan sonra birazcık yüzünüzü gülümseteceğimi düşüyüorum. Yazarken ben de gülümsüyorum :)

Bugün rujlarımı karıştırırken beni bir anda çocukluğuma geri döndüm. Evet yıllardır ordaydı ama ben farketmemişim. Gözümün önündeki çocukluğumu görmemişim. Sihirli ruj yada yeşil ruj siz ne diyorsunuz bilmiyorum, ben sihirli ruj diyorum :) 



Çocuk yaşta makyaja ilgim başladı. Ortaokula giderken benden büyük kuzenimin rujlarını ve farlarını sürüyordum. Sonra harçlıklarımla ilk makyaj malzemelerimi satın aldım. Tabi ki şuan ki gibi makyaj yaptığımı söylemiyorum. Göz kalemi, ruj ve kendime engel olamıyor göz farı alıyordum. İlk satın aldığım rujdu sihirli ruj.


İlk sürüldüğünde şeffaf halde oluyor.

Bir süre sonra rengi koyulaşıyor.

çıkmıyor :)


Benim için oyun gibiydi. Yeşil sürüyordum pembe oluyordu sihir işte. Ruj gibi de durmuyordu herkese ben kiraz dudaklıyım diyordum :) Sihirli rujla tanıstıktan sonra birkaç sene en çok kullandığım ruj olmuştu. Çok kalıcıydı silsemde zor çıkarıyordum. O yıllarda yanımdan ayırmadığım rujumdu. Hala küçük kozmetik dükkanlarında satılmaya devam ediyor. Tekrar alıp kullanmam tabi ki ama elimde kalan bu anıyı çöpe atacak değilim.

Mutlu bir çocukluk yada gençlik dönemi geçirince insan o günleri özlüyor. Çocukluğuma dair herşey yüzümde gülümsemeye sebep oluyor. Hadi sizde aşağıdaki şarkıyı dinleyip o günleri anımsayın. Asereje dansını yapmayı da unutmayın :)




Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder