17 Aralık 2015 Perşembe

PURE BEAUTY BULGARİAN ROSE BB KREM



Merhaba! Bugün Pure Beauty bb kremden bahsedeceğim. Benim en sevdiğim, bittikçe yenisini aldığım bb krem. Yapısı, kokusu, tenimle bütünleşmesi mükemmel. Neden öve öve bitiremiyorum biraz bahsedeyim :)


Pure Beauty bb krem uygulandığında çok doğal bir görünüm veriyor. Ciltte ağırlık yapmıyor. Cilde sağlıklı aydınlık bir görünüm veriyor. Orta derece kapatıcılığa sahip. Bir bb krem için oldukça kapatıcı. Fondöten kadar ağır bir yapısı olmadığından günlük kullanım için uygun. Nemlendirme özelliği oldukça başarılı. Paraben, lanolin, alkol içermez.



Pure Beauty bb kremin tek renk seçeneği bulunuyor. Gri alttonlu bir ürün. Beyaz tenliyseniz ve kullandığınız çoğu bb krem size koyu oluyorsa tam size göre!


Kuru ve normal cilt tipine sahipseniz çok seveceğinizi düşünüyorum. Benim cilt tipim karma olduğundan pudra ile t bölgemi sabitlediğimde parlama problemi yaşamıyorum. Yağlı cilt tipindeyseniz denemeden almamanızı öneririm. Benim cildimde sivilcelenme veya herhangi bir sorun yapmadı. Ürün her ciltte farklılıklar gösterebiliyor.


İçerisinde SPF42 koruma faktörü bulunuyor. Güneş koruma faktörü oldukça yüksek olduğundan yaz aylarında artı olarak güneş kremi kullanma gereksinimini ortadan kaldırıyor. Kullandığım bb kremler arasında en yüksek korumaya sahip.


30 ml ürünün fiyatı 27 TL. İndirim zamanında 19.50 TL ' ye Watson mağazalarından satın alabilirsiniz.


Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir

3 yorum:

  1. Çok iyi oldu bu yazı canım. Ben de almayı düşünüyorum ilk fırsatta. Missha kullanıyordum ama cildimi çok kurutuyor, bu tam bana göre o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok seviyorum canım denemelisin. Missha bb kremi denemek istiyordum bende :)

    YanıtlaSil
  3. Benim cildim karma ve akne problemi yaşıyorum zaman zaman. Bu mrkanın cc kremini aldım kullanamadım yarım kaldı çünkü cildim kusuyor ürünü ne zaman uygulasam��Sivilcelenme yaptı. Bunu almak istiyorum ama emin de olamıyorum. Sivilce yapıp yapmayacağını da 1 günde testerını uygulayıp anlayamam sanırım��Günlük malyajda fondöteni de sevmiyorum. Önerebileceğiniz başka bb krem var mı ya da bunu almalı mıyım sizce?

    YanıtlaSil