27 Kasım 2015 Cuma

Kozmetik Alışverişi | Gratis - Watsons - Rossmann |



Merhaba kızlar,
Bildiğiniz gibi geçen haftasonu Gratis mağazalarında tüm ürünlerde yüzde 50 indirim vardı. Gratis'in 300. mağazasının açılışı sebebiyle yüzde elli indirimle alışveriş yapma imkanı bulduk. Her indirim zamanı olduğu gibi ilk gün akşam iş çıkışı gratise gittim. İçeride muazzam bir kalabalık sanki bedava dagıtılıyor. Raflar neredeyse boşalmıştı. Mağazaya ilk girdiğimde şaşırdım. Ama hemen ortama ayak uydurdum kaptım sepetimi ve alışverişe başladım. Almak istediğim birçok ürün vardı. Her indirim zamanı olduğu gibi almak istediklerimi değil bulduğumu aldım :)

Çok konuştum. Şimdi Gratis indiriminden neler aldım inceleyelim.

Essence'den aldıklarım;



Essence'in maskaraları çok meşhur oldu. Uygun fiyatlı olmalarına rağmen çok güzel maskalaralı var. Benim son zamanlarda favori maskaram Essence i love Extrame. Yüzde 50 indirim bulmuşken stoklamayı düşünüyordum. Ben Gratis'e gidene kadar çoğu maskarası tükenmişti. Bende bulmuşken Essence Get Big Lashes maskarasını aldım. Fiyatı : 5.50 TL


Essence tekli farlardan mat kahve olanı aldım. Rengi ve pigmentasyonu harika.


Essence Pureskin pudralı toniğini aldım. Birkaç gündür deneyimliyorum. Olumsuz bir etkisini görmedim. Bir süre kullandıktan sonra bloğumda detaylı olarak yazacağım. 
Fiyatı : 5.50 TL


Essence top coat yanlışlıkla aldım. Essence'in tırnak güçlendiricisini çok severek kullanıyorum. Yedeklemek için güçlendiri alacaktım ama ambalajı benzediği için top coat almışım. İki kez denedim başarılı bir top coat. Verdiği parlaklık ve dayanıklılığı benim için yeterli. Fiyatı : 5 TL




Ojeler
Flormar'dan 3 tane oje aldım. 
Pastel nude serisinden Caramel isimli ojeyi aldım.


Maybelline Color Sensational 630 Velvet Beige isimli ruju aldım. Bir süredir alsam mı almasam mı diye düşünüyordum. Yüzde 50 indirimi görünce dayanamadım aldım. İyi ki almışım diyorum harika bir renk. Yumuşacık yapılı hoş kokulu mükemmel bir renk! Her makyaja uyum sağlayabileceğini düşündüğüm dudak rengime çok yakın bir ton. Fiyatı : 12 TL

Vaselline aleo vera özlü nemlendirici, Vaselline cacoa butter bulamadığım için aldım. Fazla nemlendiriciden zarar gelmez :) Fiyatı : 3.50 TL


Eklips Tırnak eti kesme aparatı, Bulmuşken alayım dedim. Bu tarz ürünleri çok uzun sure kullanmıyorum. Uygun fiyatlı ürün olduğu için bir sure sonra değiştirme ihtiyacı hissediyorum. Fiyatı : 1.75 TL


Loreal Elseve Argenine direnç, Normalde kullanmadığım bir şampuan indirimdeyken denemek için aldım.




Lif ve keseleride ihtiyacım olduğu için aldım.

Watsons Alışverişim


Watsons yüzde 30 indirimi duyunca en sevdiğim Pure Beauty bb kremi yedekledim. Revlon'dan fondöten alıp denemek istiyordum. Evime en yakın iki watsons şubesinden de Revlonun kaldırıldığını öğrendim. Artık başka zamana kaldı Revlon ile tanışmamız...
Pure Beauty bb krem fiyatı : 19.50 TL

Rossmann Alışverişim
Rossmann'da indirim yoktu. Ama yine de uygun fiyatlı olduğu için Catrice markasından bir kaç ürün alıp denemek istedim. Catrice ülkemize geldiğinden beri alıp denemek istediğim birkaç ürünü stokta bulamıyorum. Aradığım ürünleri tekrar bulamayınca başka ürünler alıp çıktım. Alışverişimin detaylarına gelecek olursak; 


Catrice All Matt Plus Fondöteni kendime almıştım. Çok beğendiğim için bu alışverişimde kız kardeşime aldım. İkimizde deneyimleyeceğiz sonrasında bloga yazısı gelecek. Fiyatı : 22 TL




Catrice Camouflage Cream Concealer'ın testerini denedim ve bayıldım. Kapatıcılığı benim için çok iyi. Ben çok kapatıcı ürünler kullanmam. Camouflage cream concealer benim için fazlaca kapatıcı bir ürün. En açık renginin sadece testeri vardı bende ikincı rengi aldım. İkinci rengi de benim için uygun. Uygun fiyatlı concealer arıyorsanız bakmanızı öneririm. Fiyatı : 11 TL



Catrice Prime And Fine Makyaj Bazı, Makyaj bazına ihtiyacım vardı. Deneyip yorumlarımı blogumda paylaşacağım.Catrice ürünleri uygun fiyatlı ve çok başarılı buluyorum. İyiki ülkemize geldin Catrice! Fiyatı : 17 TL





Catrice Smokey Eyes Set, Mor tonlarını barındıran 4'lü far paleti. Ambalajı çok sağlam çantaya alıp çıkabileceğim bir far. Henüz bu paletle makyaj yapma imkanım olmadı.  



Essence i love extrame crazy volume maskara, Bu maskara hakkında yoruma gerek bile yok. Nerde bulursanız alın, aldırın. Stokları çabuk bitiyor bulduğunuz yerde alın stoklayın derim. İndirimsiz fiyatı :10 tl

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder