5 Kasım 2015 Perşembe

Ekim Favorileri | Kozmetik, Dizi, Kitap |


Merhaba kızlar
Bugün bir favoriler yazısıyla sizinleyim. Bundan sonra her ayın sonunda favoriler yazısı yazacağım. Ay içerisinde en çok kullandığım ürünlerden, okuduğum kitaplardan, beğendiğim dizi ve filmlerden bahsedeceğim. Sizin için fikir oluşturması açısından iyi olacağını düşünüyorum.

Favori kozmetik ürünlerim;

Pure Beauty BB Krem, Bu ay en sık kullandığım ürün oldu. Kore markası olan pure beauty bb krem paraben içermiyor. Tek renk seçeneği olduğu için açık tenlilere daha uygun. Kapatıcılığı bb krem olmasına rağmen oldukça iyi. Mat bitişli veya ıslak bitişli diyemiyorum sağlıklı fresh bir cilt görünümü veriyor. Kuru, normal ve karma cilt tipindekilerin seveceği bir ürün. Yağlı cilt tipindekiler için birşey söyleyemeyeceğim denemeden almamalısınız. ( Favori bb kremler yazıma ulaşmak için tıklayın. )



Maybelline Color Tattoo on and on bronze, Maybelline krem farlarına bayılıyorum. Renkleri ve kalıcılıkları muhteşem. Günlük ve gece kullanımına oldukça uygun. Uygulaması çok basit tam bir sür çık far. Gün boyu bulaşma bozulma yapmadan sabit kalıyor. On and on bronze rengini her tene yakıştırıyorum. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün.

Himalaya Herbels Neem Özlü Yıkama Jeli, Normal ve yağlı ciltliler için neem özlü yüz yıkama jelini çok beğenerek kullanıyorum. Himalaya Herbals ürünleri paraben içermiyor. Yüz yıkama jeli yüzümdeki yağlanmadan arındırıp güzelce temizliyor. Fiyat performans açısından beni tatmin eden bir ürün oldu.

Vaselline Cacoa Butter, derinlemesine bakım sağlayan vaselline cacoa butter son zamanlarda favori nemlendiricim oldu. sonbahar kış aylarında ellerim çok ve çatlıyor. Vaselline cacoa butter çok iyi nemlendiriyor ve onarıyor. Cacoa butter sayesinde kakao kokulu ürünleri sevmeye başladım. Sizin koku hassasiyetiniz varsa sevemeyebilirsiniz.

Maybelline Jelliner, Süremem diye çekinerek almıştım. Bir iki denemede hemen elim alıştı. Yumuşacık sürümü sayesinde kolayca uygulanıyor. Akma, bulaşma yapmıyor. Mat ve simsiyah eyeliner arıyorsanız mutlaka denemelisiniz. 

Rimmel London Kate Moss Nude Serisi 48 No, Watsons'ta alışveriş yaparken görüp rengine aşık olduğum ruj olmuştu. Elimin üzerinde swatchladığımda çok koyu bir kahve rengi olduğunu düşünüp almamıştım. Ama aklımda kalan almak istediğim bir renk olmuştu. Ertesi gün dayanamadım gidip aldım ve ilk sürdüğüm anda aşık oldum rengine. Sürümü kolay, rengi mükemmel bir ruj. Mat olmayan bir kahve ruj arıyorsanız tam size göre!





Golden Rose Velvet Matte 16, Mat bir kahve rengi. Aldığım günden beri sürekli bu ruju sürmek istiyorum. Kendime çok yakıştırdığım bir ruj. Yapısı mat olmasına ragmen çok fazla kurutma yapmıyor. Altına lip balm uygularsanız daha güzel bir görüntü elde edersiniz. Mat kahve ruj arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.

Pastel Nude Blush Oje, Hayatımın nude ojesini buldum. Bittikçe tekrar tekrar alacağım tek oje olacak. Tırnakta duruşuna bayılıyorum mükemmel bir nude oje. Her tene yakışan bir pembe nude tonu.
Flormar Oje, En son aldığım oje olmasına ragmen favori ojelerimden biri oldu. Sonbahara çok yakışan bir yeşil tonu. Ayrıca bu zamana kadar yeşil tonlarında ojeleri kullanamazken bana yeşili sevdirdi. Ekim ayında en çok kullandıklarım arasına girmeyi başardı.

Favori diziler;

Öncelikle yabancı dizi aşığı biri olduğumu belirtmek istiyorum :) Favori dizi kısmında yalnızca yeni başladığım ve çok beğendiğim dizilerden bahsedeceğim. Tüm favori dizilerimden bahsetsem yazı uzar gider :) Ekim ayı içerisinde Limitless diye bir diziye başladım. 2011 yılında çıkan Limitless isimli filmin devamı niteliğinde. Limitless filmini izlediyseniz çok beğeneceğiniz bir dizi olduğunu söyleyebilirim. Spoiler vermek yok o yüzden daha fazla anlatmayacağım. Filmi izlemediyseniz diziye başlamadan önce filmi izlemenizi öneririm.

Kara Sevda,Burak Özçivit ve Neslihan Atagül'ün oynadığı bir aşk dizisi. Normalde aşk dizilerini sevmediğim halde sırf Burak Özçivit için izliyorum :) Kara Sevda Çarşamba 20.00'da Star TV'de.

Favori Kitap;

Bu ay tavsiye edebileceğim kitap John Green Aynı Yıldızın Altında. Kitap 2014 yazında çok satanlardaydı. Kitabı satın aldıktan sonra ertesi gün sinemaya gittim. Farkında olmadan yeni aldığım kitabın filmine gitmişim :) Film harikaydı ama filmi izledikten sonra kitabı okumak pek cazip gelmedi. Geçenlerde ne okusam diye kitaplarıma bakarken Aynı Yıldızın Altında gözüme çarptı. Tekrar başladım okumaya. Okumadıysanız mutlaka okuyun derim.

Okuduğunuz için çok teşekkürler! Sorularınız varsa yorum bırakmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

BüşraYondemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder