2 Ekim 2015 Cuma

Flormar Eye Perfection Primer



Merhaba Kızlar

Bugün size uygun fiyatlı bir göz bazından bahsedeceğim. İnstagramda hediyeleşme etkinliğinde @bademakyaj tarafından bana gönderilen hediyelerden biriydi :)

Ben far bazı olarak The Balm put a lid on it far bazını kullanıyordum. Hediye gelmişken flormar göz bazını deneyip yorumlamaya karar verdim. Flormar eye perfection primer put a lid on it far bazına göre daha yogun kıvamda. Göz kapağına uygulandığında çok güzel renk eşitliyor. Ayrıca açık renkli far sürüp göz kapağımın rengini eşitlememe gerek kalmıyor. Üzerine far sürüldüğünde farın kalıcılığını arttırıyor. 


Sıcak yaz günlerinde işe giderken kullanmama rağmen beni hayal kırıklığına uğratmadı. Gün boyu farı sabitledi. Far kullanmadan tek başına gözünüze uygulayabilirsiniz. Göz kapağındaki rengi eşitlediği için açık renkli far kullanmama gerek kalmıyor.




Flormar eye perfection göz bazını neredeyse her gün göz makyajımda kullanıyorum. Uygun fiyatlı far bazı almayı düşünenler mutlaka bir göz atsın derim. Flormar indirimlerinden çok uygun fiyata satın alabilirsiniz.

Yazımı beğendiyseniz ve gelecek yazılarımdan haberdar olmak istiyorsanız blogumu takip etmeyi unutmayın. Ürün hakkında sorularınız olursa yorum yazabilir veya busra.yondemir@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Sevgiler :)

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder