5 Eylül 2015 Cumartesi

Hoşgeldin Sonbahar Bana Mutluluk Getirdin :)



Hello September diyerek başlamasam olmaz :) 
benim en çooook sevdiğim mevsim gelmiş sevinmez miyim. Yaz aylarının bunaltıcı sıcaklarının artık son demlerini yaşıyoruz. Çoğunlukla yaz aylarını daha çok seven varken ben sonbahar-kış aylarina bayılıyorum! 


Yaz mevsimi boyunca ten makyaji yaptığım günler bir elin parmağını geçmez. Havaların soğumaya başlamasıyla tekrar doya doya makyaj yaptığım günlere geri döneceğim :)




Gelelim sonbahar renklerine 

 Kırmızılar, morlar, siyahlar, koyu yeşiller,kahveler, nude tonlar.. 

Sonbahara en çok pastel tonlar yakışıyor. Yaptığımız makyajlar, sürdüğümüz ojeler ve seçtiğimiz kıyafetler sonbahar renklerine uygun seçilmelidir. 




Kırmızı aşktır! 
Tabi ki son baharin en çekici tarafi kırmızı ve bordolar. Sonbahar Kış aylarında kırmızı oje ve ruj kullanmaya bayılıyorum. Kıyafetlerimde nadir olarak kullansamda makyajimda bolca bordolar kırmızılar kullanırım.


Mevsimsiz bir aşk nude tonlar!
Yaz kış tüm mevsimlerde kullanabildiğim benim kurtarıcı rengim kesinlikle nude tonlar. Koyu renk göz makyajlarinda genellikle nude rujlar ve ojeler tercih ediyorum. 


Ve kahvelerden asla vazgecemeyenler!
Kahverengi gözlere yakışan en en en çook yakışan kahve tonlarında yapılan makyajlardır. Özellikle sonbaharda kahve gözlerle bordo rujların çekiciliği bambaşka!

Okuduğunuz için teşekkürler. Blogumu takip etmeyi unutmayın :)
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder