5 Ağustos 2015 Çarşamba

Flormar Invisible Pores Pore Minimizer


Merhaba kızlar 

Uzun zamandır yazı yazamıyordum. Artık geri döndüm ve paylaşımlara devam edeceğim :)

Flormar invisible pores pore minimizer bazdan bahsedeceğim. Makyaj yapmadığım zamanlarda en çok gözüme batan ve beni rahatsız eden şey gözenekler! Yüzümde sivilce akne vb. problem bulunmamasına rağmen gözeneklerim yüzünden kendimi cilt makyajı yapmaya mecbur hissediyordum. Özellikle çok sıcak geçen bu günlerde cilt makyajı yapmak çok rahatsız edici oluyordu. Flormar invisible pores ile yaklaşık 1 buçuk ay önce tanıştım ve günlük makyajımın vazgeçilmez parçası oldu. Sayesinde fondöten ve bb krem kullanmaktan vazgeçtim. 



Flormar invisible pores gözenekleri ve ince çizgiler gibi
 kusurların görünümünü azaltan bir yüz bazı.
Kremsi yapıda olan bu ürün kolayca kullanılıyor. Gözeneklerin görünümünü anında gizliyor. Tek başına kullanılabilir olması yaz sıcaklarında cilt malyajı yapmaktan kurtarıyor. Fondoten veya bb kremlerin altına ince tabaka halinde uygulanabilir. 

Ben Flormar invisible pores pore minimizer baza bayıldım. Sadece gözeneklerimin beni rahatsız ettiği bölgelerine uyguluyorum yeterli oluyor. 

Fiyatı Flormar'ın online satış sitesinde 25tl. %70 indirimle 7.50tl'ye satın alabilirsiniz.

Görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder