6 Temmuz 2015 Pazartesi

Garnier Skin Naturals Nem Dengesi - Karmadan Yağlıya Ciltler için Matlaştırıcı Etki




Merhaba Kızlar,

Bir süredir nemlendirici arayışındaydım. Gratiste dolaşırken Garnier skin naturals esas bakım nem dengesi kremlerini gördüm. Çeşitlerini inceledim ve kendi cilt tipime uygun olanı aldım. Benim cildim karma olduğu için karmadan yağlıya matlaştırıcı etkili olan nemlendiriciyi seçtim. Bu nemlendirici yağsız su bazlı olduğundan yağlı cilde sahip olanlar rahatlıkla kullanabilir. Unutmayın cilt tipiniz ne olursa olsun nemlendirmek şart!




Nemlendirme etkisi oldukça başarılı. 24 saat etkin nemlendirme sağlıyor. 
Sabah akşam sürüyorum nemkendirmesinden çok memnunum
 ve yağlandırmıyor yüzümü. 




Sevmediğim yönü;
Matlaştırıcı etkisi olmasına rağmen sürdüğümde yüzüm parlıyor. 
Yağlandırmıyor ama parlatıyor o yönünü sevmedim.

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder