3 Temmuz 2015 Cuma

Flormar Tekli Farlar Ürün İncelemesi



Merhaba kızlar
Flormarın şirin mi şirin tekli farlarından bahsedeceğim. Flormar online alışverişle %70e varan indirimlerle aldım bu farları. Renkleri tam yaza uygun cıvıl cıvıl. Yaza uygun renkli makyajlar yapabileceğimiz renkler mevcut.




Metalic Eyeshadow serisinden A04 bakır tonlarındaki rengi. Bu renk benim en sevdiğim tonlarda. Hem günlük hem gece makyajlarına uyum sağlayabilen bir renk. Özellikle kahve rengi gözlerde bakır-kahve tonlarını kullanmayı çok seviyorum.
Fiyatı %71 indirimle 3.25tl



Lights of Flower All Over Eyeshadow serisinden LF22 harika fıstık yeşili rengi. Güzellikvebirece'nin Youtube kanalında gördüğüm ve aşık olduğum far kendisi :)
Çok tatlı bir fıstık yeşili. 
 Fiyatı %71 indirimle 6.75 tl




Neon Eyeshadow serisinden N101 neon sarı rengini aldım. İlk defa sarı renk far aldım kendime ama çook beğendim. Bu farla makyaj yapmak için sabırsızlanıyorum :)
 Fiyatı %50 indirimle 5tl




Neon Eyeshadow serisinden N108 neon mor rengini aldım. Mor benim çok sevdiğim renkler arasında. Çok güzel bir neon mor kahve gözlerde morun bazı tonları harika duruyor bence.
Fiyatı %50 indirimle 5tl




Neon Eyeshadow serisinden N102 neon turuncu rengini aldım. Neon turuncu rengini çok sevdim. Pek turuncu göz makyajı yapabileceğim kıyafetim yok sanırım. Ama bişeyler ayarlarım kullanıcam bu yaz bu renkleri kafama koydum :)
Fiyatı %50 indirimle 5tl

Hep kahve ve pembe tonları makyaj yapan ben bu yaz renkli makyajlar yapacak :)

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder