1 Temmuz 2015 Çarşamba

Flormar Alışverişi Detayları - Flormar Tekli Farlar





Merhaba kızlar
Bugün ilk alışveriş yazımla karşınızdayım. Aslında bu ay yaptığım gratis ve watsons alışverişlerimi yazacaktım ama Flormarın sitesindeki indirimleri 
görünce dayanamadım yazayım dedim :)

Youtube’da makyaj videoları izlerken güzellikvebirece’nin kanalında kahverengi gözler için yapmış olduğu makyajı gördüm. Flormarın fıstık yeşili bir tekli farını kullanmıştı. Renge resmen aşık oldum. Hemen Flormarın internet sitesine girdim
 göz farlarını inceledim ve o farı buldum :)

Baktım ki farların çoğu %70 ‘e kadar indirimde. Hemen beğendiğim renkleri attım sepete. Haftasonuna özel  25tl üzeri ücretsiz kargo kampanyası vardı. 25tl’ye  5 adet tekli far aldım ücretsiz kargo kampanyasından yararlandım ve bir adet hediye oje geldi.

Yaptığım alışverişi inceleyecek olursak;




Metalic Eyeshadow serisinden A04 bakır tonlarındaki rengini aldım. 
Fiyatı %71 indirimle 3.25tl

Lights of Flower All Over Eyeshadow serisinden LF22 harika fıstık yeşili rengini aldım.
 Fiyatı %71 indirimle 6.75 tl

Neon Eyeshadow serisinden N101 neon sarı rengini aldım.
 Fiyatı %50 indirimle 5tl

Neon Eyeshadow serisinden N108 neon mor rengini aldım. 
Fiyatı %50 indirimle 5tl

Neon Eyeshadow serisinden N102 neon turuncu rengini aldım. 
Fiyatı %50 indirimle 5tl





Sizde Flormar indirimlerinden yararlanmak istiyorsanız TIK  :)

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder