3 Temmuz 2015 Cuma

Braun Face Yüz Epilatörü ve Yüz Temizleme Fırçası





Merhaba kızlar

Braun Face yüz epilatörü ve temizleme fırçasından bahsetmek istiyorum. Bu ürünle ilgili çok soru alıyorum. Braun dünyanın ilk yüz epilatörü olarak bu ürünü piyasaya çıkardı.Heryerde reklamlarını görüyoruz. bende çok merak ettim, araştırdım, ürün hakkında yorumları okudum, videolar izledim ve almaya karar verdim.

Hepsiburada.com'dan 129.90 TL'ye  aldim. Braun face'in üç çeşidi var. tek farkları kutu içeriğindeki malzemeler. benim aldığım içerisinde sadece yüz epilasyon başlığı ve temizleme fırçası olan modeli. bir üst modelinde ek olarak yedek fırça başlığı bulunuyor. en pahalı olan modelde ise ek olarak çanta ve ışıklı ayna bulunuyor. siz alırken ihtiyacınıza uygun olanı seçip alabilirsiniz. ben ek parçalara gerek duymadığım için almadım.



Kutu içeriğine bakalım biraz. 
- Kutudan cihaz ve iki başlık çıkıyor (epilasyon ve yüz temizleme başlığı)
- Ufak bir temizleme fırçası
- Kullanma klavuzu
- Pil

yüz epilatörü başlığından bahsedeyim biraz. başlığı sağ-sol olarak iki yönlü çalıştırabiliyoruz. tüylerin çıkış yönüne çalıştırıp kullanmamız gerekiyor. yoksa tüyleri güzel almıyor hatta kökünden almayıp tüyleri kırabilirsiniz.




Yüz temizleme başlığını çook çook beğendim. Yüz temizleme jelleri veya peelinglerle kullanabiliyoruz. ben garnier 3'ü bir arada ile kullanıyorum genelde ve peelingi elle uygulamaktansa fırçayla uygulayınca yüzümde daha temiz his oluşuyor.

Sıkça sorulan sorulara kısaca cevap vereyim.
- Fırçanın sert bir görünümü var buna rağmen çalıştırınca tahriş edecek veya acıtacak bir fırça olmadığını görüyoruz. Sadece titreşim veriyormuş gibi hissettiriyor.
- Epilasyon başlığı acıtıyor mu diye çok soruyorlar bana. cımbızdan bir farkı yok arkadaşlar.Ben epilasyon başlığını kullanırken hiç acı hissetmiyorum.
- Kıl dönmesi yapar mı diye soran olmuştu okuduğum yorumlar ve kendi gözlemlediğim kadarıyla kıl dönmesi yapmayacağını düşünüyorum.Eğer kil dönmesi yaparsa mutlaka yazarım.
- Pili çok çabuk bitiyor diyenler varmış. Arkadaşlar sonuçta pil tabiki bitecek. Sarjlı bir ürün gibi olmasını beklememek lazım. Ama söylenildiği gibi kullanamayacak kadar çok çabuk bitmiyor pili. Beni yarı yolda birakmadı. İyi bir pil kullanırsanız hemen bitmez. Yeni pil taktığımda kesinlikle kaç kullanımda bittiğini sayacağım. 

Toparlayacak olursak ;

Bu ürün çok pratik bir şekilde yüz epilasyonu yapmamı sağlıyor.
Ben pilli olmasını artı olarak görüyorum. Özellikle seyahatlerde çok işime yarayacak.
Yüz fırçası yüzümü güzelce temizliyor yumuşacık ve temiz bir his bırakıyor.
Braun face'i ben çok sevdim. Almak isteyen arkadaşlara tavsiye ediyorum.
Kullandığım süre boyunca olumsuz bir etkisini görürsem mutlaka paylaşacağım.

Okuduğunuz için teşekkürler. Bloguma ve Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın.

Braun Face Yüz Epilatörü ve Yüz Temizleme Fırçası Tanıtım videosunu da izleye bilirsiniz



Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder