11 Temmuz 2015 Cumartesi

Avon Clearskin Mineralli Maske



Merhaba

Avonun mineralli maskesinden bahsetmek istiyorum. Avonun Clearskin serisinden birçok maske kullandım. Ne zararını gördüm, ne faydasını. Avon kataloğuna bakarken siyah mineralli maskeyi gördüm ve bir şans vermek istedim. Ben bu maskeyi haftada 3 -4 gün kullanıyorum. Cildimi yıpratmamak için gün aşırı uyguluyorum yüzüme. Maske yüze sürünce koyu siyah halde oluyor. Maske siyahtan griye dönünce yıkama zamanı geliyor. Yaklaşık 10dk - 15dk içinde maske griye dönüyor. Yağlanmayı kontrol altına almayı siyah nokta görünümünü azaltmayı vaat ediyor. Maske kuruyunca siyah nokta ve gözeneklerin üzerine bakınca yağı çektiğini görüyorum ve bu beni mutlu ediyor. Ciltteki fazla yağ kir mıknatıs gibi maskeye yapışıyor. Maskeyi temizlediğimde ise siyah nokta görünümünün azaldığını görmek beni çok mutlu etti. Clearskin siyah mineralli maskeyi severek kullanmaya devam :)

Hoşçakalın ! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder