5 Haziran 2015 Cuma

The Balm Autobalm Hawaii Makyaj Paleti






Herkese merhaba :)

Bugün The Balm Hawaii paleti ile yapmış olduğum makyaj incelemesini yapacağız.

The Balm Hawaii paleti at çantana çık paletlerden. Oldukça sevimli olan bu palet icerisinde iki göz fari , pembe tonlarında bir allık ve highlighter bulunuyor. 






Makyajima başlamadan once yüzüme nemlendirici sürdüm. Yüzümde kapanmasini istediğim bir sorun olmadigi icin BB krem ve pudra benim için yeterli oluyor. Loreal Skin Perfection BB Kremin açık tonunu sürdüm ve Essence all about matt pudra ile sabitledim. Loreal Skin Perfection BB Krem çok doğal ve  yüzümde birşey kullanmamış gibi bir görüntü sağlıyor. Essence all about matt pudra ise renk vermeden BB kremimi sabitliyor.




Göz makyajima geçecek olursak; 
The Balm Hawaii paletindeki farlardan açık olan grimsi farı  ( lid ) göz kapağıma uyguladım.
Koyu olan mor tonlarindaki rengi ise crease bölgesine uyguladim ve iki fari guzelce karıştırıp gölgelendirme yaptım.



Avon Spectra Lash 3 aşamalı rimelini kullandım.
Pastel waterproof dipliner ile göz kapağımın ortasından başlayarak yarım eyeliner çektim.
Golden rose ultra rich color 57 nolu pembe ruju sürdüm.
The Balm Hawaii paletindeki pembe tonlarindaki allığı elmacik kemiklerime uyguladım. 
Son olarak paletteki aydınlatıcıyı elmacık kemiklerimin üzerine ve 
biraz burnumun üzerine uyguladım.






The Balm Hawaii paletini Gratislerden bulabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder