28 Haziran 2015 Pazar

Loreal Paris Skin Perfection BB Krem Ürün İnceleme



Herkese Merhaba 

Yaz mevsiminin gelmesiyle çoğumuz fondoten kullanmayı bırakıp BB kremlere yöneldik. Kendimize uygun BB kremi bulmakta zorlandığımız oluyor. BB kremlerin renk skalası fondötenler kadar geniş değil. En açık tonu bile benim gibi beyaz tenlilere koyu gelebiliyor. Bu zamana kadar birsürü markanın BB kremlerini denedim.Bazıları tenime çok koyu geldi, bazıları fazla parlak..



Günlükte kullanabileceğim BB krem ararken watsonsta Loreal Skin Perfection BB kremi gördüm ve bir şans vermek istedim. Bendeki en açık rengi. Yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum ve çok memnun kaldım. Sivilcelenme yapmadı. Ten rengime tam uyum gösterdi. Yüzümde çok doğal görünüyor.







Loreal 5 etki bir arada kusursuzlaştırıcı BB krem olarak adlandırmış bu ürünü. 
1) 24 saat nemlendirir.
2) Kızarmış görünümü azaltır.
3) Gözenekleri gizler.
4) Ciltteki kusurları pürüzsüzleştirir.
5) Cilt tonunu eşitler ve aydınlatır.






Ayrıca içerisinde SPF25 güneş koruma faktörü bulunuyor. Ürünün kapatıcılığına gelecek olursak diğer BB kremler gibi artı bir kapatıcılığı yok. Genel olarak kızarıklığı alıyor ve cilt tonunu eşitliyor. Ben severek kullanıyorum başka bir BB krem keşfedene kadar favorim Loreal Skin Perfection BB Krem!

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder