15 Haziran 2015 Pazartesi

Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Kürü



Herkese Merhaba

Bugün Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Kürü deneyimlerimi paylaşacağım.
Duygu Özaslan’ın Youtube kanalında görüp 
denemek için can attığım bir ürün kendisi.

Saçlarımıza hergün kurutmak veya şekil vermek için ısı uyguluyoruz. Tararken bile saçlarımız kırılıyor. Son zamanlarda saçlarıma baktığımda çatal görüntünün çoğaldığını fark etmiştim. Bu ürünü keşfedince hemen aldım ve denedim. Dove kırık saç uçlarına etkili bakım kürü 3 kullanımda %80 onarım vaat ediyor.

3 kez kullandıktan sonra saçlarıma baktığımda gözle görülür 
şekilde kırıkların azaldığını fark ettim.

Kullanımı
Saçlarınızı yıkayıp havluyla nemini aldıktan sonra 
elinize 2-3 pompa sıkıp saçlarınıza ortadan uçlara doğru uygulayın. 
Durulama gerektirmiyor.
Ben saçlarıma 5-6 pompa sıkıp uyguladım.



Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Kürü 3 kez kullanılmış hali 


 Dove kırık uçlu saçlar için geliştirdiği seride “Polielektrolit Kompleks (PEC)” teknolojisini kullanmış. Türkiye’de bir ilk olan PEC teknoloji, içindeki pozitif ve negatif yüklerin birbirini çekmesiyle kırık uçların birbirine mıknatıs etkisiyle yapışmasını sağlıyor.

Dove bu seride vaat ettiklerini yerine getirmiş. 
Kırıklar yüzünden saçlarımı kestirmeyi düşünüyordum 
bir süre daha erteleyebilirim :)

Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Kürünü 
Gratis ve Watsons’lardan 13.90TL ye alabilirsiniz.


Hoşçakalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder