26 Mayıs 2015 Salı

Prenses Topuzu ( Balerin Topuzu )



Herkese merhaba :)

Hep makyajdan bahsetmek olmaz  zaman zaman evde yapabileceğimiz basit ve kurtarıcı saç modellerinden bahsedeceğim.

Bir yere yetişmeniz gerekiyor, hiç vaktiniz yok. Hatta saçlarınıza fön bile çekemeyecek durumdasınız. Üzülmeyin.. Sadece beş dakikada saçlarınızı topuz yapabilirsiniz.

Prenses topuzu ( balerin topuzu ) yapılışını anlatmak istiyorum. 

İhtiyacınız olacaklar;
Tarak
2 lastik toka
Topuz tokası
Tel toka

Topuz tokasını dışardan satın alablirsiniz veya benim gibi evde kendi topuz tokanızı yapabilirsiniz.

Kalın bir çorabınızı parmak tarafından kesip yuvarlayarak topuz tokası haline getireblirsiniz.


topuz tokası haline getirilmiş çoraplar




Resimde topuzu nasıl yapacağimizi sırasıyla gösterdim .

1 - Saçımızı at kuyruğu topluyoruz.
2 - Topuz tokasını takıyoruz.
3 - Topuz tokasını kapayacak şekilde saçlarımızı ortadan açıyoruz ve başka bir tokayı saçımızın üzerine takıyoruz.
4 - Topuzumuzu oluşturduktan sonra geri kalan saçları kıvırıp topuzumuzun etrafına sarıyoruz ve tel toka ile tutturuyoruz.

İsterseniz sprey sıkarak kalıcılığını arttırabilirsiniz. Sıkı bir topuz olduğu için günlük kullanımda sprey sıkmanıza gerek yok.

Bu topuz modelini ben çok seviyorum. İşten çıkıp bir davete yetişmem gerekiyorsa beş dakikada saçlarımı topuz yapıyorum.



 İsterseniz topuzunuzun etrafına fular sarabilirsiniz.



Başka bir yazıda görüşmek üzere... Hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder