20 Mayıs 2015 Çarşamba

Günlük Makyaj Nasıl Gece Makyajına Çevrilir?



Herkese merhaba :)

Malum düğün sezonu açıldı. Haftasonu çalışan bayanların en büyük sorunudur ay saçımı ne yapıcam makyajımı nasıl düzelticem... 
Bugun sizlere tüm gün suratımda olan makyajı silmeden nasıl gece makyajına dönüştürdüm onu anlatıcam :)




Gün içinde kullandığım makyaj böyleydi. BB krem, pudra, eyeliner, rimel, allık ve ruj kullanıp yaptığım makyajı gece makyajına çevirmek için ;

- İlk önce rujumu sildim,

- Pudramı tazeledim,

- Far paletinin en açık (1 no) farını tüm göz kapağıma uyguladım. Göz kapağıma simli gri (2 no) farı uyguladım. Yeşil (3 no) ve koyu mor (4 no) olan farlarla gölge yaptım.
- Gözümdeki eyelinerın üzerinden geçip tazeledim  ve rimel sürdüm.

- Son olarak allığımı ve rujumu sürdüm. :)

Artık hazırım!






Acelemiz varsa ve yetişmemiz gereken düğün, nişan, kına, eğlence vb. yerler varsa yapmamız gereken en önemli şey riske girmeden kendimize en çok yakıştırdığımız makyajı yapmak.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur ve keyifle okumuşsunuzdur.

Hoşçakalın.. Tekrar görüşücez :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder