24 Mayıs 2015 Pazar

Elidor Kuru Şampuan İnceleme




Herkese merhaba :)


Elidor kuru şampuandan bahsetmek istiyorum. 
Geçen gün watsons alışverişimde kuru şampuanları gördüm ve denemek istedim. Kuru şampuanlar hakkında pek bilgim olmadığı için bildiğim ve reklamlarını gördüğüm Elidor yağlı saçlar için( yeşil renkli ) olan kuru şampuanı aldım.Boyalı saçlar için ( turuncu ), yağlı saçlar için ( yeşil ) ve normal saçlar için ( pembe ) olanı mevcut.





Kullanmaya karar verdikten sonra arkasında yazan talimatları okudum ve saçımdan bir tutam alıp denemeye başladım. Uygulamak için saçıma sıktığımda, yoğun, boğucu, ağır bir koku dumanının altında kaldım, bıraktım kullanmaktan vazgeçtim.

Birkaç gün sonra tekrar denemeye karar verdim. Saçlarımı kısım kısım ayırıp yaklaşık 20 cm uzaklıktan saç diplerine sıktım ve tarakla taradım. Saçımdaki yağlı görüntü gitti fakat sanki saç spreyi sıkmış gibi saçlarımı sertleştirdi. Ben kötü tarafı ise bütün gün geçmeyen yoğun kokulu saçlarım olmuştu...

Sonuç olarak;
- Saçlarınız yağlıysa günü kurtarabilirsiniz.
- Yoğun bir kokusu olduğu için rahatsızlık duyabilirsiniz.
- Yinede ihtiyaç anında kullanabileceğiniz bir ürün.

Başka bir kuru şampuan incelemesinde görüşmek üzere. 

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder