30 Mayıs 2015 Cumartesi

Dökülen Kaşlar İçin Bakım Yağı



Merhaba :)


Kızlar çoğumuzun sorunu küsen kaşlar..

Bugün size yaklaşık 9 ay önce tanıştığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz yaz kaşlarımı kalınlaştırmaya karar verdim. Aylarca uğraştım uzamasını bekledim kaşlarım kalınlaşmıyordu ve surekli dökülüyor  boşluklar oluşuyordu. 
Kuaförümün önerisiyle Pink Shine kaş bakım yağı aldım. 




İçindekiler 
Argan yağı,
Fındık yağı,
Kayısı çekirdeği Yağı,
Buğday yağ,
Susam yağı,
Çörek otu yağı,
Jojoba yağı,
Badem yağı,
E vitamini,
Keratin


Her akşam makyajimi temizledikten sonra kaşlarıma bakim yağını sürüyorum. Bir süre sonra kaşlarımdaki boşluklar dolmaya başladı ve kalınlaştı . Benim kaşlarım arada kendi kendine dökülür ve boşluklar oluşur. Döküldüğü zaman tekrar bu ürünü kullanmaya başlıyorum ve düzeliyor. Bakım yağının kirpik için olanı da mevcut. 

Ürünün fiyatı 10tl.

Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder